ברוכים הבאים ל- biocredit

הסבר לאיזור אישי

הסבר לאיזור האישי שלך

חברתBioCredit  חרטה על דגלה לשמור על קשר אישי עם הלקוח, כחלק מחזון זה חשוב לנו להיות בקדמת הטכנולוגיה כך שאתם תוכלו לצפות בכל נתוני התיק שלכם אונליין, לבצע פעולות ולקבוע פגישות.

 

כיצד מתחברים למערכת? 

  1. לוחצים על “איזור אישי” בתפריט ואז “כניסה לאיזור האישי”.
  2. מקלידים את מספר תעודת הזהות שלכם ומקישים על שלח.
  3. לאחר ההקשה על שלח מקבלים קוד אימות במסרון לטלפון הנייד.
  4. מקלידים את קוד האימות ולאחר מכן מתחברים אל המערכת.

אזור אישי

מטרת דף זה היא להציג את המידע העדכני ביותר עבור תיק הלקוח שלכם. בעמוד זה תוכלו גם לתאם שיחה עם נציג שירות לקוחות, לצפות בסטטוס הטיפול ולבצע תשלום.

להלן רשימת הסטטוסים:

  1. תחקור ראשוני – השלב הראשוני של הטיפול בלקוחות הוא שלב התחקור הראשוני. בשלב זה הלקוח עובר תשאול על ידי עורך דין מהמחלקה המשפטית שתפקידו לאמת את הנתונים השליליים מול המידע שהלקוח מציג בפניו.
  2.  ממתין לקבלת מסמכים – אנו ממתינים לקבלת מסמכים שאתם צריכים להביא בכדי שנוכל לבצע אימות על כלל הנתונים ולהכין את הגשת הבקשות.
  3.  הגשת בקשות – העורך דין יבדוק את המסמכים שהלקוח הגיש תוך השוואה עם המידע המוצג בדו”ח נתוני האשראי. בשלב זה העו”ד מעמיק אודות נתוני הלקוח ומכין בקשות על פי מקורות המידע שאספנו.
  4.  סוף התהליך


פרטי עסקה

בעמוד זה תוכלו לצפות בפרטי העסקה, התשלומים זמן הטיפול וכו…
אני שואפים להגיע להסדר תשלום האולטימטיבי עבור כל לקוח ולקוח כדי שאתם תוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר בתנאים שמתאימים בדיוק לכיסכם.

מסמכים

הצגת כלל המסמכים הרלוונטים לתהליך.

דו”ח נתוני אשראי, חוזה התקשורת מולינו, בדיקת חיווי אשראי, כל אלו ועוד ניתנים להורדה וצפייה באמצעות עמוד זה.

כמו כן, במידה ונדרשים מסמכים נוספים במהלך תהליך הבדיקה מול המחלקה המשפטית תוכלו לצפות גם במסמכים אלו.

בקשות לתיקון מידע

בדף זה נמצאים כלל המסמכים הרלוונטים לתהליך.

תוכלו להתעדכן אונליין בבקשות לתיקון מידע פיננסי שהוגשו לבנק ישראל.

להלן רשימת הסטטוסים –

  • ממתין לתשובה – כל בקשה נבדקת על ידי בנק ישראל תשובה האם ניתן לבצע תיקון מידע או לא תתקבל בין 45 – 14 ימי עסקים ממועד השליחה.
  • בוצע תיקון – הנתונים הפיננסים השליליים שהיו ללקוח תוקנו ונמחקו.
  • בוצע תיקון חלקי – חלק מהנתונים הפיננסיים השליליים שהיו ללקוח תוקנו ונמחקו
  • סורבממתין לעירעור – אם הבקשה סורבה מסיבה שאינה סבירה, מגישים ערעור וממתינים לתשובה אודותיו.
  • סורב – אם הבקשה סורבה והערעור נדחה, לא ניתן לתקן.

העלאת מסמכים

בדף זה תוכלו להעלות את כלל המסמכים הנדרשים להמשך התהליך.
בנוסף, תוכלו לשלוח לנו את המסמכים במייל או בוואטסאפ.

סיכום ההליך

  • סיכום ביינים – סיכום זה תעדכן בכל שלב בתהליך, כדי שתוכלו לצפות בדיוק איך הסתיים כל שלב ושלב.
  • סיכום התהליך – לאחר הכנת הדו”ח המסכם נעדכן את סיכום התהליך בצורה קלה ופשוטה כך שתוכלו להבין בדיוק את התוצאה.
  • המלצות להתנהלות פיננסית נכונה – בסיום התהליך צוות המומחים שלנו יעניק לכם עיצות ונקודות לשיפור ההנתהלות הפיננסית שלך בהמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל מידע נוסף

צוות המומחים שלנו זמין עבורכם בכלל דרכי התתקשרות על מנת להעניק לכם את המידע המקצועי ביותר במהירות האפשרית.

  • חייגו אלינו 072-328-1414
  • כתובתינו

    יגיע כפיים 2 (בית פילוט), תל אביב, ישראל

  • שלחו אימייל

    info@biocredit.co.il

    Skip to content